miercuri, 27 iulie 2011

...what is it??????

De multe ori ma opresc asupra unui lucru, fie ca e o melodie, un videoclip, o poza, o jucarie, si fie ascult la nesfarsit si nu ma mai satur, fie ma uit de un milion de ori (pana ajung sa ii innebunesc pe cei din jur...:D). M-am intrebat si eu adesea de ce????
Si cel mai ciudat este ca uneori ma uit la un videoclip de genul
...si alteori la un altul de genul:


...si tot asa...uneori ma misca o poza de genul:
google images
...si altadata nu ma pot satura de poze ca:
...si toate astea pana ajung acasa si ma uit la raftuletul meu de carti si scot albumul lui Rafael si ma holbez o jumatate de ora doar la:
wikipedia.org
...si asa ca ma gandesc foarte des ca am luat-o razna...:D
Dar mi-am dat seama de ceva: felul in care scriu despre un subiect imi este "dictat" tocmai de melodia pe care o ascult atunci, sau de poza la care ma holbez. Prin urmare, m-am prins!!! e Inspiratia cea care ne spune ce sa facem, cum sa facem daca ceva ne misca.
Prietenul meu Clau nu intelegea de ce scriu si despre pantofi aici, credea probabil ca acest site era initial conceput doar pentru carti, carti si iar carti, dar nu ma inspira doar cartile! Desi trebuie sa recunosc, ca ma descurc cel mai bine cand e vorba de prezentat o carte; totul imi vine foarte usor la indemana, nu ma voi forta prea mult niciodata daca e vorba sa scriu despre carti pe care le-am citit, sau si despre carti pe care vreau sa le citesc:D.
Ma intreb adesea daca faptul ca am diverse "mood"-uri, melancolica si romantica, jucausa sau studioasa, nu indica poate un sindrom Dr. Jekyll & Mr. Hyde (there! I said it!!!), dar inca mai sper ca totul se datoreaza personalitatii mele debordante (sic!) si setei mele de cunoastere (bla bla...si multe altele...:D). Daca sunt pasionata de pantofi si reviste fashion, si ma chinui sa descifrez deasemenea si carti istorice (in limba latina by the way...)...nu inseamna ca sunt razna, ci doar ca am diverse interese, nu???
Pana la noi imbolduri creatoare, spor la orice treaba ati face si....
...la toata lumea!

Un comentariu:

  1. Buna Ana! Multumesc mult pentru comentariu, si imi pare rau pentru eroare, dar ma bucur ca ai gasit totusi raspunsul :p Uite asta e unul dintre motivele pentru care eu obisnuiesc sa ma semnez cu adresa blogului, pentru a evita orice confuzie, in caz ca e nevoie. Oricum, spor in continuare la postat!


    Fashezine

    RăspundețiȘtergere